09177574251

شاید بتوان گفت که بسته بندی وسایل و لوازم منزل، پیش از شروع اسباب کشی با استفاده از خدمات شرکت های اتوبار شیراز، می تواند یکی از مراحل پر استرس باشد. البته با کمک کارگران حمل بار شرکت های باربری شیراز، این مسئله تا حد زیادی برطرف می شود و اینکار به آسانی معمولا صورت می گیرد. اما چرا افرادی که می خواهند از چند روز قبل از اسباب کشی، خودشان تا جای ممکن، بخش عمده ای از وسایل را بسته بندی کنند، دچار سردرگمی و یا استرس می شوند؟

در این شرایط اگر می خواهید بسته بندی را خودتان انجام بدهید، سئوالی که شاید بهتر باشد از خود بپرسید این است که پیش از  اسباب کشی چه چیزهایی را زودتر بسته بندی کنید؟ البته ممکن است جواب مشخصی هم به این سئوال وجود نداشته باشد و این کار کمی گیج کننده باشد. بنابراین در اینجا مواردی که در این مسئله دخیل هستند را جهت آشنایی هر چه بیشتر شما، معرفی می کنیم:

- چه کارهایی را قبل از اینکه اولین وسایل را بسته بندی کنید، باید انجام دهید:
آیا آماده شروع بسته بندی وسایل و لوازم تان پیش از آغاز حمل بار توسط پرسنل شرکت های باربری شیراز، هستید؟ شاید در وهله اول، بنظر برسد که کاری است فیزیکی و کمی هم وقت گیر اما به یاد داشته باشید که این مراحل را باید جهت انجام آن به بهترین نحو ممکن، یکی پس از دیگری به نوبت انجام دهید:
اینکه بدانید کدام وسایل را زودتر از بقیه می خواهید بسته بندی کنید، ضروری است اما نکته مهم این است که آیا برای این کار وسایل و لوازم تان را دسته بندی کرده اید؟ 

- از وسایل و لوازم، فهرست سازی کنید:
اینکه بدون دسته بندی و هیچ مقدمه ای، بطور ناگهانی اقدام به بسته بندی تمام وسایل کنید اشتباه بزرگی است. حتی ممکن است این کار موجب آسیب وارد شدن و یا گم شدن برخی از اقلام شود. بهتر است قلم و کاغذ به دست بگیرید و اتاق به اتاق خانه بگردید و فهرستی از وسایلی که می خواهید بسته بندی و جابجا کنید را بنویسید. این فهرست تا پیش از رسیدن روز اسباب کشی با استفاده از امکانات شرکت های باربری شیراز، می تواند برای شما بسیار مفید باشد. این کار بسیار مهم است و به  آماده سازی خانه پیش از اسباب کشی  کمک می کند، خصوص اگر خانه شما شلوغ است و یا فرد فراموشکاری هستید. 
مسلما اینکه چیزهایی که در طول سالها خریداری و در خانه گذاشته و یا انبار کرده اید را بخواهید نامشان را در یک لیست قرار دهید، چندان پردرسر و پرزحمت نیست. به خصوص اگر بتوانید به سرعت اینکار را انجام داده و یا از کمک و مشورت سایر اعضای خانواده بهره مند شوید. 
هنگامی که مشغول ایجاد فهرست مورد نظرتان هستید، حتی نوشتن یادداشت ها و نکات مهم درباره آنها به شما و دیگران کمک خواهد کرد که بدانید با هر وسیله دقیقا چه کنید و در خانه جدید آنها را در کجا قرار دهید. به خصوص مبلمان و لوازمی از این دست که هم بسته بندی و هم انتقال آنها به محل جدید توسط کارگران باربری شیراز، حساس و مهم است. 

- تعداد وسایلی که می خواهید به خانه جدید ببرید را تا حد امکان، کاهش دهید:
زمانی که از تعداد وسایل منزل کاملا مطلع شدید، مرحله بعدی این است که تا حد امکان تعداد آنها را کاهش دهید. بیایید روراست باشیم، امروزه هر یک از ما وسایل و اشیائی در خانه هایمان داریم که بسیاری از آنها صرفا تجملاتی و یا اضافی هستند. از روزنامه و مجلات قدیمی گرفته تا برخی مواد غذایی که مدتهاست درون یخچال و فریزر قرار دارند. همچنین برخی لوازم قدیمی که دیگر به درد شما و یا اعضای خانواده نمی خورند (مثلا لباس هایی که برای شما کوچک و یا بزرگ هستند) 
بنابراین هنگام تهیه لیست از دارایی ها، حتما به این نکته توجه کنید که فقط آن لوازمی را دسته بندی کنید که در آینده می خواهید در زمان انتقال آنها با استفاده از خدمات یک شرکت باربری و اتوبار شیراز، به مکان جدید منتقل کنید. انجام دادن اینکار باعث می شود که اسباب کشی موفق تری داشته باشید:

- هزینه اسباب کشی و باربری: 
 در زمینه  قیمت و هزینه باربری شیراز، یکی از نکات مهم این است که هر چه بیشتر در بردن وسایل به محل جدید صرفه جویی کنید، مسلما هزینه اسباب کشی شما کمتر خواهد شد. برای مثال فرض کنید که از یکی از شرکت های اتوبار شیراز خواسته اید که برای اسباب کشی شما کامیون بفرستد. مسلما ارسال کامیون هزینه بیشتری را بر دوش شما می گذارد تا ارسال وانت نیسان.  انتخاب ماشین حمل بار و باربری ، به عوامل متعددی وابسته است به خصوص حجم و تعداد بارهایی که قرار است بسته بندی و سپس جابجا شوند. مسلما هر چه تعداد وسایل بیشتر باشد، نیاز به خودروی بزرگ تری هم هست و شرکت های باربری شیراز این مسئله را در نظر می گیرند و برای شما ماشین باربری بزرگ تری را می فرستند. بنابراین به این نکته توجه داشته باشید که هر چه بار و اثاثیه شما سبک تر و کمتر باشد، هزینه اسباب کشی نیز کمتر است. 

- زمان اسباب کشی:
طبیعتا منطق حکم می کند که هر چه تعداد اسباب و اثاثیه کمتر باشد، زمان کمتری هم جهت جابجایی و حمل بار (توسط شرکت های باربری شیراز ) صرف خواهد شد. این نکته برای بسیاری از افراد و خانواده ها، به ویژه کسانی که بسیار گرفتار هستند، مهم است. مسلما نباید وقت گرانبهای خود را صرف بسته بندی و گذاشتن آن دسته از لوازم خود در  جعبه و کارتن اسباب کشی  کنید که به درد شما نمی خورند و نگه داشتن آنها صرفا موجب تلف شدن فضا در خانه و بطور کل موجب زحمت است. 

سوالات پر تکرار کاربران درباره باربری در شیراز

حمل بار به شهرستان هم انجام میدهید؟

شرکت باربری و اتوبار ما خدمات اسباب کشی به شهرستان ها را با قیمت های مقرون به صرفه انجام می دهد و تمام خدمات ما شامل تمام شهرهای ایران می شود. تمام خدمات تخصصی ما با داشتن سابقه ای طولانی در زمینه حمل بار به شهرستان ها در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

چه خدماتی با استفاده از بیمه باربری دریافت میکنیم؟

گر قبل از اسباب کشی از شرکت ما بیمه باربری دریافت کنید ، در حین جابجایی یا بسته بندی اثاثیه اگر وسایلتان صدمه ببیند بیمه خسارت وارد شده را به شما پرداخت می کند.

بسته بندی اثاثیه چگونه انجام می شود؟

شرکت تابان بار خدمات بسته بندی اثاثیه را به سبک کشورهای اروپایی و شیوه ای درست ، نوین انجام می دهد و افرادی که برای بسته بندی اثاثیه ی شما اعزام می شوند دارای دقت بالایی هستند و بسیار محافظه کار میباشند که مبادا خط و خشی روی وسایل شما بیفتد.

هزینه باربری و اتوبار چقدره؟

شرکت اتوبار و باربری تابان بار تمام قیمت هایی که به شما اعلام می کند کاملا تحت نظر اتحادیه باربری استان فارس است که با توجه به نرخ اتحادیه هر ساله اعلام می گردد و ما هم همان قیمت را به شما عزیزان اعلام میکنیم.

آیا بسته بندی لوازم منزل ضروری است؟

بله بسته بندی لوازم منزل برای جابجائی یک امر ضروری است که موجب جلوگیری از آسیب دیدن وسایل میشود.

برای جابجائی لوازم منزل چکار کنم؟

جهت جابجائی لوازم منزل خود باید با یک باربری مطمئن و قابل اطمینان تماس بگیریم تا کار جابجائی خود را با خیال راحت به او بسپاریم لذا باربری تابان بار شیراز بهترین گزینه برای این کار میباشد.

این مطالب را از دست ندهید

حمل اثاثیه در شیراز

شرکت اتوبار تابان شیراز  یکی از خوشنام ترین شرکت های باربری در شیراز  آماده ارسال بهترین ماشین های حمل بار ، کارگران حرفه ای و آموزش دیده جهت انجام کلیه خدمات باربری و اسباب کشی از بسته بندی لوازم تا چیدن اثاثیه می باشد

اتوبار تابان بار متشکل از بهترین و زبده ترین کارگران و پرسنل باربری و با به خدمت گرفتن ناوگان باربری مجهز و مدرن آماده خدمات رسانی می باشد.

اگر چه در نگاه اول به نظر میرسد که این مجموعه یک مجموعه نو پا است، اما همکاری با متخصصین مجرب باربری و حمل و نقل و انتقال دانش و تجربه این افراد راهگشای مسیر موفقیت باربری تابان بار در شیراز خواهد بود.

اطلاعات تماس

با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان خود را در 3 مرحله ساده دریافت کنید

موبایل : 09177574251

موبایل : 09176700364